duminică, 8 februarie 2009

Poezie...

Sunt totul sau nimic
Sunt doar un gand soptit
Si sper sa ajunga la tine
Caci viseaza la implinire
Sunt o maestre in miciuni
Caci mai sper in minuni
Si sper in zadar
sa-ti deschid sufletul, dar...
Sunt vise desarte
Minciuni aruncate-n noapte.
Si inima bate naluca
Si bate nebuna
Si trpu-mi ingheata
Sufletu-i de piatra
Imi simt mainile pline de rugina
Stand in fata ta...

Ce caut aici? Pierduta-n zare..
Si tu vasand cu nepasare
La cine? Oare la ce?
Cand nu sunt langa tine
Si daca-i totul minciuna?
Si eu doar o naluca,
Un gand calator
Ce zoara la tine visator..

Arunc in zare sperante
Caci mi le-ai spart pe toate, in noapte
Le-arunc pe toate in stele
Caci m-ai pierdut pintre ele...
Am fugit de inima ta
Caci mi-a inghetat privirea
M-am ascuns de ea printre stele
Si am fugit din mainile tele.
M-am ascuns fara sa vreau
Sau m-am pierdut si vreau
Ca gandulo ce zboara la tine
Ce te saruta, te-alinta
Ce-ti cauta zadarnic iubirea
Ce spera sa-si gaseasca implinirea
Ce nu ajunge la tine...

Cum poti sa minti un suflet calator?
Cum m-ai mintit de-atatea ori?
Al cui suflet in zadar rataceste?
Cand iubirea nu o gaseste?
Al meu sau al tau?
Sau poate ma mint mereu...
Sau poate te-am gasit la greu..
Cand obosit cadea pe-o piatra
Oare tu l-ai ridicat la a soarelui raza?
S-astept la soare un semn, o speranta?
In acelasi loc ce enama iubire
Ca si chpul tau si-a ta privire?
La fel ca si sufletul ce te cauta
T-asteapta ca prima data...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu