marți, 4 mai 2010

candva, odata...


Cand?.. Un poate?...De ce?... Pentru.... cand...
pentru toate cuvintele....ce nu le-ai rostit cand ai plecat
cand nu stiu ce vreau.... ma ascund de lume
ma refugiez in tine... sau in imaginea ce o am in nimte..
esti o fantasmma....ce traieste doar in capul meu...
esti si real.... nu m-as putea inoi.... dar niciodata....
nu ai fi interesat sa spui.... ce vreau sa cred
ce vreau sa sper.... sunt doar cuvinte desarte...
doar tristeti inutile...... pentru ca eu... nu exist...
pentru nimeni... ma ascund in mine.....
fug departe de lume si sper....
ca vrei sa ma gasesti.... de vei incerca... te astept....
sunt doar aici.... si voi fi mereu...
stau rusinata... pe pat... de parca cineva ma priveste... simt ca imaginatia mea o ia razna
si tot ce am crezut real se prabuseste intr-o secunda....
ma simt de parca nimic natural...concret... ar fi fost vreodata.... sa fie ceva....
cineva.... nu stiu... nu cred ca vreun gand poate mai prinde contur...
ci doar simt ca in capul meu totul o ia raza....
ma prabusesc.... si o data cu mine tot cuprinsul meu de idei...
o avalansa ma cuprinde incet... si ma duce pe un taram necunoscut...
ce parca stepta pe cineva anume?....nu pe oricine...
ramane de vazut, daca pot sa regasesc aici ce caut.... sau pe cine caut...
........

4 comentarii:

  1. Scrii frumos , dar trist , esti incompleta...felicitari oricum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc....si triste si vesele....asa sunt gandurile noastre...important e sa stim sa le traim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere