sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Tocmai am deschis un blog nou....Motivele sunt simple...fiecare trecem prin schimbari, unele sunt irevesibile (nu conteaza daca bune sau rele, sau poate pur si simplu evoluam), dar aceste schimbari m-au determinat sa realizez ca nimic ce pana acum nu ma mai definea. Incepand de la unele lucruri simple ca gustul pentru haine sau culori preferate si terminand cu unul din cele mai profunde pentru mine: SCRISUL. Asa ca procesul a fost lung, plin de victorii sau infrangeri (la nivel moral sau psihic, caci in viata de zi cu zi sunt bine, cred...sper), iar rezultatul incepe sa fie vizibil pentru unele priviri mai sensibile, ca sa spun asa... Sper ca rezultatul sa va placa si astfel sa reusuti sa vedeti Cuvintele mele din umbra, o umbra blanda si calda, iar pe alocuri rece si incarcata de prea multe trairi, caci asta este, cred eu, motivul pentru care scriem, acela de a ne vindeca de demoni interiori....Inainte de a incheia vreau sa mentionez ca nu toate scrierile triste sunt momente tragice pentru mine, ci doar momente in care imi curat gandurile de gandurile care nu vreau sa aiba loc in sufletul meu. Va astept sa vizitati noul meu blog, daca acesta va va tenta, sau scrisul va fi pe gustul Dvs... Va astept cu drag.

http://cuvinte-din-umbra.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu